Dawanie zaufania

Najprostszą metodą budowania zaufania jest okazywanie go. Sądzę, że po tej informacji nie dziwią Cię już te wszystkie raty zero procent, przeceny, rozdawanie produktów, czy gwarancje zwrotu. Działa tu pewien mechanizm kiedy dajemy coś zadarmo to obdarowany czuje się zobowiązany by nam też coś dać i bardzo często przywiązuje się do nas emocjonalnie. Mając tą wiedzę przedstaw swoim potencjalnym  klientom argumenty na to, że im ufasz. Daj im gwarancję jakości. Pamiętaj, że taką gwarancję dają jedynie firmy, które mogą sobie na to pozwolić oraz są pewne jakości swojego produktu. Zamontuj na swojej stronie wtyczkę, umożliwiającą płatność ratalną. Pozwól by potencjalny klient mógł spróbować oferowanego produktu. Nie ma tu na myśli wyłącznie degustacji. Co pewnie jako pierwsze przychodzi do głowy. Rewelacyjną metodą by prospekt poznał twój produkt są tak zwane dni otwarte. Możesz pozwolić by najmłodsi pobawili się pod opieką hostess a starsi zwiedzili obiekt.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *