Neurony lustrzane

Jeśli widzimy kogoś radosnego to automatycznie stajemy się radośni. Zwyczajnie cieszymy się z tego, że nasz rozmówca jest radosny i jakoś tak zaczynamy się uśmiechać. Niestety równie spontanicznie i mimowolnie reagujemy w towarzystwie osób ponurych. Nie wiem jak Ty ale ja absolutnie nie chcę w nikim wywoływać uczucia przykrości. Chcę wywoływać wyłącznie pozytywne emocje. Uważam za brak taktu bycie smutnym w czyimś towarzystwie. Być  może jesteś smutny bo po prostu brzuch Cię boli ale ja mogę pomyśleć, że Cię nudzę, gderam albo zwyczajnie nie chcesz mieć ze mną kontaktu i sobie pójść. Dlatego już lepiej mi wyjaśnij jaki jest powód twojej reakcji zamiast się zastanawiać, dlaczego ona sobie poszła i wciąż uczestniczyć w tej historii. Uprzedzam to będzie się powtarzało. Na pewno nie chcesz tak się bawić z klientami i w efekcie zastanawiać się dlaczego ich nie ma. Informuję więc, że jeżeli kontakt z klientem wywołuje takie reakcje mimowolnie bo są generowane w odpowiedzi na stan techniczny twojego obiektu turystycznego i dzieją się podświadomie, to znaczy, że kontakt z klientem jest zbyt rzadki. W wypadku częstych kontaktów słabnie reakcja na stan techniczny. Coraz częściej pojawia się reakcja na inne walory co najczęściej, po pewnym (indywidualnym dla każdego) czasie przeważa. Jeśli więc jesteś świadomy braków obiektu zalecam inwestycje w reklamę śledzącą. Czyli najprościej zainstaluj na stronie ze swoją ofertą piksel facebook i co (sam określ jaki czas) wysyłaj do potencjalnych klientów informacje ( to bardzo ważne byś najpierw dał się polubić i niczego nie sprzedawał na pierwszym spotkaniu) o tym co się dzieje w twoim obiekcie. Jest duża szansa, że klient się zaciekawi i kupi bo niedogodności techniczne będą dla niego mniej znaczące niż inne atrakcje jakie oferujesz w ramach swojego produktu turystycznego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *