Odwołanie do autorytetu

Znacząco wpłynie na opinię o twoim obiekcie i zdecydowanie uwiarygodni ją zabieg, zwany w psychologii odwołaniem do autorytetu. Jest to podanie, nijako na tacy potencjalnemu klientowi argumentów przemawiających za tym, że warto ci uwierzyć. Czyli jeśli opisujesz na swojej stronie lub fanpage, że coś masz w ofercie i to coś jest jakieś to podaj argumenty na to, że wpis jest wiarygodny. Przykładowo posiadając w swoim obiekcie posiadasz  restaurację to nie pisz „nasze dania są najlepsze na świecie”. To lakoniczny, nic nie znaczący zwrot, który niczego nie zmienia w opinii klienta. Wg marnowanie miejsca. O wiele lepiej będzie jeśli wstawisz tam zdjęcia menu. Być może opinię o targowisku, z którego nabywasz warzywa i inne półprodukty, jeśli faktycznie cenisz zdrowie. Być może wpis dietetyka lub odsyłacz do strony lodziarni. Pamiętaj jednak byś cały czas pisał w tym samym tonie. Jeśli lansujesz się na obiekt dbający o zdrowie swych gości lub o ich przyjemność to bądź taki sam od początku do końca. Spójność jest jednym z najważniejszych czynników budujących wiarygodność. Moi zdaniem druga w kolejności po bezwzględnym przekazywaniu prawdy. Pamiętaj, że zawsze może się znaleźć coś co wzbudzi wątpliwość potencjalnego klienta jeśli gdzieś już pokazałeś coś odwrotnego. Dla przykładu jeśli jesteś zagorzałym fanem konkretnej marki samochodów. Na stronie prospekt widzi, że przy swoim obiekcie posiadasz galerię z zabytkowymi autami tejże marki i komunikat jak chętnie o niej opowiadasz i oprowadzasz. A gdzieś na forum piszesz o tym, że na samochodach nie znasz się wcale to może się zdarzyć sytuacja, że turysta natrafiając na ten komentarz zada sobie pytanie, czy on faktycznie udzieli mi informacji o marce? Chyba dowiem się tam tylko tyle co sam mogę sobie wyczytać w Internecie. I raczej wybierze inne miejsce na urlop.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *