Sponsor

Świetną strategią jest organizacja wydarzeń, zapewne każdy z właścicieli chce co jakiś czas wprowadzać nowe składowe do swojego obiektu turystycznego. Chociażby dlatego, że taka strategia jaką widzimy u marketów, jak co dwa tygodnie nowe produkty, czy własne wydarzenie to świetna forma nienachalnej, skutecznej reklamy. Działa też jak newsletter, przypominając klientom o naszym istnieniu. A newslettery wysyłane co dwa tygodnie mogą już dla niektórych osób, wysyłane zbyt często co wzbudza w nich odwrotne emocje niż byśmy chcieli i na koniec mogą nas za to skasować. Niezawsze jednak to my musimy płacić sami za wzbogacanie naszej oferty co nie musi się wiązać z korzystaniem z cudzych produktów. Zasiądź wygodnie i zapisz co dokładnie i dlaczego byś chciał wprowadzić oraz jakie są szanse i zagrożenia wprowadzenia do oferty nowych elementów, koszy i spodziewane zyski danego przedsięwzięcia. Ułoży Ci się wszystko w głowie. Możesz o tym napisać na stronach www poświęconych zbieraniu na realizację projektów np. www.zrzutka.pl lub zainteresować swoim pomysłem duży koncern może Cocacolę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *